יום שני, 28 במרץ 2011

כשהלכנו על הירח 29/3/2011


י.: "מה קרה כשהלכנו על הירח?"
מ. " קרה לי משהו ממש מפחיד בדרך לעבודה. פרא אדם אחד עקב אחרי וניסה להוריד אותי מהכביש היום. זה מימין לנהג פתח חלון והראה לי משהו, כאילו תעודת שוטר אבל זה נראה כמו כרטיס גירוד של חישגד. אני יודעת איך נראה כרטיס חישגד, כי ציירתי מלא כאלה. הוא צועק לי מהחלון "תרדי לשוליים, תרדי לשוליים!". ברור שלא ירדתי לשוליים!
הייתי כל כך מבוהלת ששכחתי את המספר של המשטרה והידיים רעדו מידיי מכדי שאתקשר אליך. אבל זה לא נגמר בזה. אחר כך קרה הקטע הביזארי עם הספרית. אבל זה סיפור לבלוג אחר".
י.: "אמרתי לך לא לעשות תנועות ידיים לאנשים ברכבים. משוגעים פה. עוד יוציאו אקדח וירו בך. אל תעשי את זה שוב."
מ.: "טוב."

מ.: "מה קרה כשהלכנו על הירח?"
י.: "מעניין שהתחלת את הבלוג בכתיבה מטאפורית וככל שעובר הזמן, את נוחתת."
מ.: "כוח המשיכה של כדור הארץ חזק משל הירח."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה